-
Gamesaves för RSC 2
Jobbigt jag har lagt in en ny version av RSC2 på min HD (RalliSport2_PAL_MULTi5_DVD5_XBOX-WoD)
Körde förut med WAM rel som är NTSC...
iallafall mina gammla gamesaves fungerar inte nu på denna nya :(
Någon snäll som skulle villa hjälpa mig med att erbjuda sin gamesave eller ge mig en länk till en gamesave som fungerar med WOD rel av RSC2...
denna sida hittar jag ingen som passar :(
http://www.xboxsaves.com/
-
Jag har spelat hela spelet igen!!!! iallafall mycket som skiljer Wod från Wam versionen, bättre grafik, ljud mm lite mera fuktioner under options mm + lite andra bilar!!
/ Tack iallafall
-
jag tycker bilden är lite knottrig på vissa banor som t.ex australien på banorna man kör runt runt. Man ser det tydligare när man kör in i skuggan typ vid mållinjen eller under broar.
sen är väl banorna kortare på Wod relisen än på Wam skiljer väl typ 7 miles på vissa banor?
-
-
-
bra, för de e den jag har :)
-
hmmm kan nån säga vad xakt det är för skillnader mellan WAM & WoD relesen? har WAM relesen å undrar om det är värt att "byta" till WoD å spela om allt igen.....?
-
Vet inte exakt men det finns lite andra bilar i WOD mm plus att vissa skuggor och sol ljus på bilen är bättre.. WOD är ju rippad från Retail DVD PAL medans WAM NTSC är rippad innan Retail släpptes så kan tänka mig att den inte var fullständig..
har spåelat Den som finns i affären och den har bilar som inte finns i WAM medans WOD har dessa bilar..
-
hmmm........ värt att byta då? :)
-
vet inte körde wam innan och den fungerar ju också bra....
-
kan man lägga in wod versionen på hdn eller måste man lägga den på skivor?
-
Ja packa upp först upp dvd1 och sedan dvd2 i samma mapp och för över till xbox. Bygg ny ISO av alla filer om du vill ha allt som en ISO.
gör detta med qwix
-
eftersom att WoD releasen är samma som om man skulle köpa spelet i affären och WAM är en läckt beta eller liknande så måste ju WoD vara bäst.
-
WoD är inte samma son i affärerna. bildkvaliten är inte det samma! har kollat och det är stot skillnad.
-
Jasså det var konstigt står att den är rippad från Retail DVD..men om du säger det så.
-
Bildkvaliten är bäst på WAM men allt annat är bättre på WoD. Finns det bara 3 st olika versoner eller finns det fler? är det nån som vet det?
-
någon som har msn som skulle kunna tänka sig att skicka wod till mig????
-
lol knappast........ spelet ligger ffs på 6gb......... skulle ta 2 veckor för mig att skicka det....... tanka det själv istället?
-
själv hr jag en rippad original från en polare ,så grafik å allt sånt är kannon.