Min Xbox har hakat sig 2ggr i spelet Morrowind med 2 månders mellanrum mellan hakningarna.
det jag undrar är om det är fel på min Xbox, eller är det fel på spelet?
Kan jag modda min Xbox eller kommer den flyga i luften pga detta? :confused:
Printable View
Min Xbox har hakat sig 2ggr i spelet Morrowind med 2 månders mellanrum mellan hakningarna.
det jag undrar är om det är fel på min Xbox, eller är det fel på spelet?
Kan jag modda min Xbox eller kommer den flyga i luften pga detta? :confused:
är den chippad?
Ne, den är inte chippad. Men jag undrar om man vågar chippa den eftersom den hakat sig 2 ggr. Den kanske e trasig?
det är ingen fara alls. bara chippa på.
ps. i fortsättningen kanske du ska använda termen "chippa" istället för "modda". här betyder att modda sin xbox mer att förändra utseende och sånt. chippa när man sätter i ett chip.
Ah, tack så mycket :D Nu vet jag säkert. Ville så gärna ha en chippad box, nu vet jag att det inte är någon fara.
Ska använda termen "chippa" i framtiden :D
det är absolut inget fel på din Xbox....... xbox är juh egentligen en dator å vi alla vet ju hur ofta datorer kan haka sig ;) .............
en chippad box, är en glad box :D
ja men ordet modda betyder ju modifiera och det gör man ju som sagt när man chippar den, sak sammaCitat:
Original inlägg av natno
nae....... modda betyder (nuförtiden) att man ändrar utseendet på nånting... det låter lite B att säga att man "stylar" en xbox :D låter bättre med modda......
men för 3-4 år sen så sa man modda om "chippning" å dylikt...... :)
min hakade sig minst en gång i veckan när jag lirade blood omen 2 på min originalbox... jävla bajskonvertering från PC-spelet ;)
Nae.. Jag påstår att utseendeförändringar bör gå under benämningen "casemod", "chippning" när man byter chip. Däremot går dessa underkategorier under den genmensamma benämningen "moddning" :) Visst är det fantastiskt med alla försvenskade utlänska ord. Btw: hur skriver man "sejva" :confused:Citat:
Original inlägg av Lucif3r
sejva som i "spara"? sava brukar jag skriva iaf :)
Tack allihopa :D