-
origa..
ok som jag förstått det så är man tvungen att göra swap trick på orginal spel med origa för pal maskiner.. till skillnad från usa & jap maskiner.. min fråga är då när kommer ett pal origa som man slipper göra swap trick med för jag vägrar helt enkelt sitta och syssla med sånt..
-
origa 2 , men du kan ju köpa messiah istället.
------------------
Redcheat
"PsX & Ps2 Will always Rock"
-
har hört att origa2 ska vara billigare än messhia
-
exakt.. jag har ganska ont om pengar så kan inte köpa lyx chip...
-
Varför vägrar du swappa? Det e pissenkelt. Visst kan det kanske vara lite störande i början... men man vänjer ju sig. Det går ju på 10sekunder... inte svårt alls
-
allt har att göra med att jag är otroligt lat.. så tack men nej tack..
-
Oook... gör som du vill. Då blire väl vänta för dig då. Om jag var du skulle jag köpa Messiah lr Origa. Själv valde jag ett Origa fastän jag låg 5a i PSXcares Messiah kö. Det e ju typ samma sak bara det att man måste swappa PS2 original och backups med Origa. Kostar 1000kr mindre oxå. Ett Messiah investerar jag när fullverisionen kommit och priserna sänkts. Nu vill jag bara ha mitt PS2 med en funkande Origa imorron... http://www.psxcare.com/support/forum/smile.gif
-
Själv valde jag Neo4 och en DVD brännare. Dyrt men kul. Är helt inne i FFX & Ace Combat 4 nu...