-
köpa juvel?
Hejsan,
Hade sönder min jewel i samband med acetontvättning (extremt dumt att göra det innan jag kollade att nagellacket innehöll aceton) så en spricka uppstod och den sprack.
Skulle vilja köpa en ny och testa innan jag spacklar igen hålet. Funderar psxcare att köpa in jewels? Kan man hitta dem på andra ställen? (antigen butik i stockholm eller nätbutik, har dock ej tillgång till kreditkort så de måste tillåta betalning mot postförskott).
Extremt tacksam för den hjälp jag får.
-
Om vi bara hade tid och ork att sitta och pilla loss jewels så hade vi nog haft rätt många...
-
Jaha ok, då förstår jag.
Har för mig att det finns specialdesignade, planer på att beställa in sådana?
-
det borde finnas att få tag på..... pröva sök lite på nätet.......
-
Finns hur många som helst på nätet men inte några snygga i sverige
-
hm... har sett massor me olika.... bla en "orginal" genomskinlig å en "alien"....
-
Ni råkar inte veta vad de har för betalalternativ? Har nämnligen inte tillgång till kreditkort, så de åste kunna skicka mot pf eller att jag betalar in pengar på ett konto.
-
Hör av dig till PSXCARE om det inte sitter en jewel på dom tomma skalen dom säljer för 300:-!
Då får du ju även ett extra skal att exprimenteringsmoda på! :p
Länk:
-
Det sitter jewels på de tomma skalen. Och just nu har jag flera sprillans nya skal hemma då vi nyligen slaktat flera xboxar för att plocka moderkort m.m.