-
Beställning
:confused: Jag har en fråga angående min beställning...
Idag (9/8) beställde jag en ny Ps2 med chip i och jag undrar om jag får den under veckan? Jag flyttar nämligen nästa vecka, vilket kan ge en massa problem om jag inte får den under veckan (Flyttar ner mot Göteborg och paketet hamnar hos mina föräldrar i Norrland). Jag frågar eftersom jag förstog inte bekräftelsen jag fick...
-
Smart, varför inte fråga det innan du ändå beställde? Lättaste är väl att ringa och fråga.
-
Därför...
Därför det stog 2-4 dagar när jag beställde och i bekräftelsen stog det en (1)vecka så jag vet inte vad jag ska tro...
-
Men om du måste ha den så fort så skulle det väl vara lättare att ringa till dem innan beställning, de kan ju inte heller garantera att posten kommer att leverera i tid. Tiderna på sidan är väl preliminära leveranstider.
-
Jag trodde att det inte skulle vara några problem. Jag trodde det bara skulle vara att jag beställde det, dom skickade det, jag får det efter 2-4 dagar. Mer än så visste jag inte. Brukar alldrig vara mer än så, för min del...
-
Alla PS2 byggs efter beställning. Exakt hur många dagar det tar varierar med arbetsbelastningen. Din beställning har en notering om att vi måste kontakta dig per telefon om vi inte kan skicka inom de närmaste dagarna så att vi kan ändra adress eller vad som nu behövs göras.
-
en fråga hansi, era ps2 med dms3 som ni har. Vilken flash version har dom när ni skickar ut dom? 1.8? eller flashar ni om dom till nyaste ? 2.2? (eller kanske 2.3 som kom häromdagen)
-
Vi fick hem DMS3+ häromdagen, så det blir sådana chip vi sätter i. Lär vara det senaste på dom för dom chippen är djävligt nya :-)
-
Hansi, vad är skillnaden på de nya DMS3+ jämfört med de gamla?
-
DMS3+ fungerar i alla PS2 versioner, så vi slipper ha olika chip för V9/V10 och alla äldre versioner som det är nu. Och antalet lödpunkter är justerat så att det är samma som Ripper 2, Matrix Infinity osv.