Kommer OS i Aten komma ut på xbox??
Printable View
Kommer OS i Aten komma ut på xbox??
gör det säkert men man irriterar sig bara alltid på att alla sådana spel handlar om att slita ut kontrollen så snabbt som möjligt
Citat:
Original inlägg av mjao
sant sant... sånna spel gör dom bara för att det ska gynna dom som säljer handkontroller.... menar min farsa lirar på min box lite då å då... men d e då skjut skepl samt splintercell. det ja vill komma fram till är att spelar ingen roll vad han spelar... han förstör dosorna för mig ändå.... :mad:
livet är hårtCitat:
Original inlägg av The_B_Man
en ide är att få honom att köpa och spela på en egen kontroll ;)
tro mig..ja har försökt.......han säger bara varför då? då kan ju du köpa ny dator :p (hans e nämligen mkt bättre än min så) sitter å lider när han ska spela... tycker synd om kontrollen... men men..livet handlar ju om kompromisser.. men han ska f*n inte döda min kontroll :DCitat:
Original inlägg av mjao
han kan köpa egen kontroll... då säger jag inget : :p
jo jag tror det är skönare så att du slipper ha en extra på lager hela tiden som säkerhet om en skulle gå sönder :DCitat:
Original inlägg av The_B_Man
Citat:
Original inlägg av mjao
:D :D
Det hoppas jag verkligen för det är ett grymt kul spel att sitta ett par stycken och tävla mot varandra ( med en massa öl :D ).Citat:
Original inlägg av Persler
Plus att man för en grym träningsverk dagen efter :p
........och kontrollerna pajar :D :D :D :D :D :DCitat:
Original inlägg av P.Bateman
Kostar att ligga på toppCitat:
Original inlägg av mjao
Hehe men ingen som vet om det verkligen kommer?? Eftersom OS är i full gång o det är släppt på PS2 så verkar det som om det inte kommer på xbox? Det är ju dessutom sony som släppt spelet
skrivet på GamespotCitat:
The official video game of this year's Olympic Games in Athens will be exclusive to the PlayStation 2.
sorry inget os på boxen