Jag läste i tidningen i dag att pga prispressning av sony som sänker rekommenderade priset på ps2 med 20% så sänker microsoft rekommenderade priset på xbox till 1499 kr
:p ;) :D
Printable View
Jag läste i tidningen i dag att pga prispressning av sony som sänker rekommenderade priset på ps2 med 20% så sänker microsoft rekommenderade priset på xbox till 1499 kr
:p ;) :D
Ja, men vad jag förstått så tas spelpaketet bort.
Så du får en XBOX för 1.500:- utan spel, när du idag kan hitta xbox med två spel för 1700:-
om det stämmer så fattar ja inte vad meningen med nyheten va
Med lite tur har jag ju fel, så 2 spel fortfarande ingår.
Eller så 1500:- rek kanske innebär 1300:- siba :-)
känns som det kvittar...har man chippad xbox så bryr man sig inte om 2 spel när den kostar 1500!
Det är ju inte helt fel att spela live med top spin och pgr2 :-)
håller fullständigt medCitat:
Original inlägg av Hansi
sen e det som alltid en helt annan grej att ha orginal ;)
orka betala för att spela online.............. neh kanske inte............
Finns det någon information om när denna prissänkning kommer att ske? Det är ju som så att jag hade planerat ett köp på en xbox, samt chippning lagom tills på fredag(lööön...) men om det kommer att ske en sån här sänkning inom dom närmsta veckorna så kan jag med lätthet vänta en stund.
Jag köpte en xbox på Power för över 3 veckor sen och då kostade den 1490:- inkl Top Spin och Project Gotham 2. Det var deras ordinarie pris såvitt jag förstod så det kanske har varit på gång ett tag...
Hmm, har nu fått bekräftat om denna prissänkning, och den prissänkningen kommer att ske på fredag den 27:e.
Min fråga är nu till Hanzi. Vilket riktpris kommer ni att köra på era modifierade xboxar efter prissänkningen?
Till alla som funderar på att köpa en box, passa på nu, tradition tar 1199 kr för boxen vilket är ett bra pris....
Sjukt billigt, undrar om dom vill sälja 50st till mig :-)
Jag har sänkt priset med 300:-, det gjordes för ett par dagar sedan. Jag har inte sänkt priset på redan beställda xbox, eftersom man får med spelpaket till det gamla priset. Vill man ta bort spelpaketet får man maila mig kund+ordernummer så fixar jag det.
[QUOTE=Hansi]Sjukt billigt, undrar om dom vill sälja 50st till mig :-)
Nja, det lär dom inte vara så sugna på gissar jag...:)
Citat från traditions hemsida: "Xboxerbjudandet är tidsbegränsat och gäller så länge lagret räcker. Endast en maskin per hushåll."
Xbox kostar 1190:- på elgiganten nu för tiden :)
Och det är med två spel till :D
Nä inte på elgiganten va?