jag har även en som e från psx till scart sen från scart går en sladd till en vit o en röd som jag kan sätta i en scart med röd vit o gul
Printable View
jag har även en som e från psx till scart sen från scart går en sladd till en vit o en röd som jag kan sätta i en scart med röd vit o gul
Hmm kanske missförstår frågan....men
Japp du kan sätta i dessa sladar i en scart, eller direkt i tv:n...eller den gula till tv: o röd/vit till stereon
GUL=BILD
RÖD/VIT=LJUD
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av mapa:
<strong>jag har även en som e från psx till scart sen från scart går en sladd till en vit o en röd som jag kan sätta i en scart med röd vit o gul</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Den vita & röda är för att du lätt ska kunna koppla in ljudet till stereon. Men på en Ps2 finns ju optisk digital ut. Så om du har en förstärkare med Optisk in så SKA du använda den. Ljudet blir bättre och en del spel kan man faktiskt köra i DD & DTS!!!