Hur gör jag med bränningen?
Så här har jag gjort jag la över ett spel till Xboxen,
sedan från xboxen till pc:n.
Hur gör jag för att bränna ut spelet så det går att
spela? måste jag göra om filerna på något specielt
sätt eller är det bara att bränna?
Har letat efter en liknande tråd hitta ingen!
(kan hända att jag letar dåligt) =)
ursäkata för möjliga stav fel!
tack på förhand
Och hur gör man om dom till rarfil??
Jag tackar för all informationen jag fick på denna tråd. Har precis köpt brännare och allt gick fint till slut,med att bränna spelen. Nu undrar jag hur jag gör om dom till rar filer. När man laddat ner ett spel så är det ju massa rar filer typ rar01 rar 02 osv. Hur gör jag för att få en Iso fil till sådana rar filer.Alltså omvänt. Har testat att göra med winrar men får bara en fil packad. Har massa spel som jag har copierat när kompisar varit här med dvdskiva på min hårddisk och vill dela med mig av dom på nätet. Jag har Ftp och allt sådant, där behövs ingen förklaring. Endast hur jag gör om Iso filen till Winrar filer. :p
Jag Vill göra rarfiler av Iso filen!!!!
Som jag skrev igår jag vill alltså göra rar filer av en iso fil för att kunna dela med mig. Inte hur man packar upp rarfilerna det kan jag redan.Jag lyckas bara göra en rarfil. Vill göra många så som när man laddar hem ett spel är det många typ rar 01, rar02 osv.
Hårddisk på Xboxen menar du? Det är grymt man kan ha massa spel där istället för på skivor.Och man kan ha musik,filmer,bilder mm. Skitbra!! :cool: