Ska chippa min nya box nu och tänker om man ska vänta på Xecuter3 eller om ska köra direkt med SmartXX eller Xenium... Vad tycker ni?
Hansi, har ni några uppgifter om när xecuter3 finns hos er och hur mycket ni kommer prissätta den?
Printable View
Ska chippa min nya box nu och tänker om man ska vänta på Xecuter3 eller om ska köra direkt med SmartXX eller Xenium... Vad tycker ni?
Hansi, har ni några uppgifter om när xecuter3 finns hos er och hur mycket ni kommer prissätta den?
Our original planned date was August 23rd however we came across a hardware bug when porting our cpld code to a more secure device.
Everything is now complete and finished. Production has started and we hope to have X3 on the shelves before the end of September.
We apologise for any delays but there is no point in releasing the mod half assed after all the effort / testing / development time that has been put into this.
Thank you for your patience.
RRP price of around $59 USD
jo har läst det där men det förklarar inte om/när psxcare får in chippet.
Hansi, har du några uppgifter om det?
och issåfall rekomenderar du mig att vänta eller köra med xenium/smartxx på en gång?
SmartXX saknar väl knappast något du behöver?
X-ecuter 3 verkar mest ha en massa onödigt tingeltangel som kan orsaka problem :-)
Vi kommer få X-ecuter 3 så fort dom är färdiga, vi har beställt dom för flera veckor sedan. Men så länge paketet inte är skickat har jag ingen aning om när dom kommer.