-
bränna hur?
Tjena.... Jag har rippat ett spel via dvd2xbox i på min hårddisk.... Jag har dratt det via ftp till datorn och har nu en mapp som hater spelets namn... I den mappen så finns alla filer i fomnat som datorn kan läsa.... Om jag nu vill braänna dett spel till en skiva.... Tar jag bara alla filer som ligger i mappen och bränner elle måste jag fia det till iso fomat och sen bränna.... Jag har crtion 4.... Jag vet att denna fråga säkert har ställts förut men jag kunde inte hitta en bra tråd så om det redan finns en bra guide elle tråd så kan ni hänvisa mig till den istället.... Tacksam för svar... MVH Viking!
-
Du måste packa dom med tex xboxisotool till en ISO som du sen bränner, i nero tar du bränn image fil
-
var kan man hitta xboxisotool?? xbins??
-
-
Nu har jag skaffat xboxisotool men jag har fått lite problem. Jag har xboxisotool och har packat ner mappn till iso fomat. Men när jag hjar gjort det och allt har gått bra så sak jag ta filen och bränna den så finns det ingen fil och bränna när jag sen kollade filen så var det ingen iso fil den var av formatet fil. När man öppnar genskaper för filen så står det filformat :fil. Är det nått jag har glömt elle nått annat som e fel? Nån som vet? MVH Viking