Hej alla jag undrar bara vilken superdisc som är senaste som finns nu..Tacksam för snabbt svar,,, Mwh Henke
Printable View
Hej alla jag undrar bara vilken superdisc som är senaste som finns nu..Tacksam för snabbt svar,,, Mwh Henke
ska väll vara superdisc 3.8rc8
OK tack:)..vet du vart jag kan hämta den från?? mwh Henke
fins på IRC i visa kanaler, sök här på forumet så ploppar de fram. annnars så går de säkert få tag på på dc, kazza o sådana dära p2p program.
var får jag tag i den senaste superdiscen här på PSX-Care
var får jag tag i den senaste superdiscen här på PSX-Care ,har aldrig gjort det förr , kan nån hjälpa mej
finns inte här du får leta på dom stälerna som du brukar ladda ner
jag har inte laddat ner den någonsin , vet ej var jag ska leta
men du har väll laddat ner spel-film-musik-prog-finns på samma stälen tex dc bittorent sidor eller kolla denna tråden
var laddar jag ner den senaste superdiscen
lol fan skojar du nu lr? tarkan har väl förklarat bra nog?
där du laddar ner dina andra "pirat" grejor där kan du hitta superdisken
har ett chip x-bit , med orginaldisc och nu undrar jag var jag kan ladda ner den senaste versionen av superdisc.
vet je vad mirc eller irc är för nått
hum
okey? så du har aldrig ladat ner någon musik,film,xbox spel eller något liknande från internet? för på alla de flesta ställena där du får tag i sådant får du även tag i superdisken.
men på denna länk http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=13110
står det precis hur du tankar ner mirc och använder det för att connecta till rätt server o i vilken kanal du kan hitta superdisken det är lättare än va det verkar :)
om du inte hänger med på vad som står det så gå till www.download.com o sök på dc eller kazza eller bitorent eller vilket "share" program du nu helst vill använda. Och där kan jag garantera att du hittar superdisken.
lycka till
:confused: :confused: 5 inlägg om samma fråga å lika många svar om du tar å läser igenom ord för ord så kanske du fattar om inte skulle ja rekomendera att du hittar en annan syselsättning som plocka svamp eller odla blommor