-
Felkod: 05
ja jag får felkod:05 och har kollat lite i forumet men hittar inget som liknar mitt problem =(.. jag har en xbox chippad med ozxchip tror jag det heter och 120gb hd har funkat klockrent tills nu när det bara blinkar grönt/rött och det händer när chippet är på och av(jag har en liten switch på xboxens baksida), jag har bara hittat att man ska köra config magic. men nu så får man ju inte igång xboxen på nåt sätt varken med eller utan chip så vad gör man nu?..jag har kollat även skuvat isär den och kollat så att alla sladdar och liknande sitter där dom ska...så vad gör man?
-
Ditt chip har slutat fungera, troligen har någon av kablarna som går till switchen lossnat.
-
nja jag har skruvat isär den och kollat och jag tycker att alla sladdar sitter bra, alla utaom den som går under moderkorten den har jag inte kollat om det kan vara den? läste också i nåt forum att det kan vara nåt med biosen? fast jag har aldrig "rört" den..
-
Varför kollar du inte för...och är inte den som går under moderkortet en av dom som går till switchen? Hur som helst så är det "d0" anslutningen, och det är just den anslutningen som borde vara orsaken till dina problem.