Hallo!
detta är kanske en liten dum fråga, men jag undrar om man på något sätt kan använda xboxens hd som en utökad hårddisk för datorn?
som en extra enhet i datorn alltså.
:p
Printable View
Hallo!
detta är kanske en liten dum fråga, men jag undrar om man på något sätt kan använda xboxens hd som en utökad hårddisk för datorn?
som en extra enhet i datorn alltså.
:p
om du har xboxen koplat till datorn hela tiden och har xboxen på hela tiden så ska det nog gå.
höger klicka på nätverket o lägg till enhet sen är det nog bara att klicka sig fram till xboxen.
Skulle ja tro i alla fall har dock aldrig provat.
tror inte det går... xboxen kör juh FATX filsystem på disken och ja tror inte windows kan hantera den typen av filsystem...
Men du kan juh alltid FTPa över saker till xbox disken :) ......
Javisst, det finns flera olika program för det, Webdrive är ett bra exempel.
(Hoppas jag inte missuppfattat frågan.)
tack för tipset med webdrive.
Men det fungerar inte riktigt så som jag skulle vilja.
Går det inte på något sätt spela upp filer från xboxen på datorn utan att behöva ladda den till datorn först?
Det är nämligen så att jag har en gammal bärbar dator med väldigt liten hårddisk, det hade varit kul om man på något sätt kunde få xboxen som en extra hårddisk, som man kan spela upp filer från. :rolleyes:
hur är det med linux då? klarar linux att skriva till fatx? och kan man använda xboxens media för udelning i p2p program? vet att linux inte klarar ntfs riktigt bra än..