-
Superdisc...
Jag har laddat ner superdisc och undrar hur jag ska göra nu...är det verkligen bara att bränna ner filen som den är nu (Superdisc 3.7.rc8), heter den och ligger i rar format...är det bara att bränna ut den filen på en dvdskiva och köra i den i x-boxen?? Det är inget man behöver i boxen för att det ska funka eller nåt??
-
-
Okej, så jag ska först packa upp den i winrar på datorn och sen bränna dom filerna på dvdskiva, stoppa i skivan i x-boxen och sen ska den hitta infon på skivan och det ska då vara lätt som en plätt att bara installera den..lr???
-
du ska packa upp rarfilerna så får du en isofil bränn isofilen i
tex:nero ta burn image sän är det bara att följa guiden som du fick
-
ok...tack..nu vet jag precis hur ja ska göra....
-
Så man behöver inte ha nåt speciellt program på X-boxen utan den ska hitta det ändå??
-
Boxen hitta automatiskt bara att boota på skivan ;)
-
-
Så har jag förstått allting rätt nu så är det bara att bränna ut superdisc3.7rac8.iso, som den heter, på en DVD-skiva, starta upp x-boxen i "chippat" läge med skivan i, och sen hittar den skivan så man kommer in på nån meny och sen är det bara att följa den där guiden....lr??:)
-
-
Va bra...tack så mycket!:D
-
1000 frågor o samma svar....
-
Hjäääälp!!!
Den går inte att bränna...filen heter .iso (Superdisc 3.7rac8.iso)men ligger i RAR-format...den går inte att hitta i winRAR för det står att filerna inte känns igen i datorn...vad ska ja göra för att få den uppackad i WinRAR och då kunna bränna den i Nero??? Hjääälp Snälla!!
-
är det bara en fil så är det säkert en isofil men det står att det är en rarfil
har du packat upp nåra filer för att få den filen?
prova att bränna i nero välj burn image
-
Nej, ja har inte packat upp några....ok, jag ska prova...
-
Höger klicka på winrar filen som inte känns igen & "Öppna med" winrar så ordnar det sig.
-
Det funkade...allt ordnade sig...nu har ja allt...tack så mycket för alla svar jag fått...hade aldrig klarat det utan er andra som hjälpte mig...TACK SÅ HEMSKT MYCKET...jag bugar mig djupt inför er!!!:D:D:D