-
VGA converter!
Jag är intresserad av en vga converter...så att man kan spela ps2/xbox/dreamcast/gamecube på sin dataskärm... Det fanns en som heter VGA Box (4in1) - Från Innovation som såldes på enn annan firma...men den illverkas inte längre. Jag undrar om ni kan ta in ett sådant tillbehör? eller om ni redan har det i sortimentet? SKulle den fungera med en moddad konsol?
-
Vi tog hem några VGA-konvertrar till XBOX och PS2 (olika för de olika konsollerna) som vi skall testa med. Dom lär komma upp på hemsidan efter helgen. Jag har bara 5st av varje, men är dom bra och det finns efterfrågan så tar vi hem fler.
-
Den som jag sett är kompitabel med alla konsoller och dvd/satelit-mottagare :D
-
Vi har haft sådana i sortimentet. Bästa kvalitet man kan få är när man använder s-videoingången. Andra modeller som vi också sålt hade bara composite = riktigt dålig bild.
De vi fått nu skall vad jag förstått gå på "component video" och isåfall ge MYCKET bra kvalitet.
-
Hansi, bara en follow-up på det där. Hur fungerar den ni har tagit in till ps2? Kopplar man inte både skärmen och datorn och ps2 i dosan och kan "switcha" emellan via själva adaptern? Det hade ju varit smidigast.
-
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Rez:
<strong>Hansi, bara en follow-up på det där. Hur fungerar den ni har tagit in till ps2? Kopplar man inte både skärmen och datorn och ps2 i dosan och kan "switcha" emellan via själva adaptern? Det hade ju varit smidigast.</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Japp, man kopplar in både datorn och ps2:an i dosan, så kan man välja om datorn eller ps2:an skall använda skärmen.