-
är en ren rookie
Jag har verkligen försökt söka men får inte fram något, jag kanske är kass, men men så fall får ni skälla på mig.
Jag köpte denna xbox begagnad från en kompis. Nu är det så att jag har inte en aning om vilka program som är installerat. Försökte installera XBMC men det vill inte starta.
Jag har 2 st vägar för att köra xbox spel från xboxen. dels "Run games from HD" sen är det ett program som jag startar upp där jag kan spela och även "kopiera" spel i.
Går det på något sätt "installera" om en xbox så man vet vad man lagt in.
MVH
Markus
-
-
hitta Suderdisc 3.7.rc8...jag hittade min på thepiratebay.com...ladda ner den och packa den i Winrar så att det blir en .iso-fil...sen är det bara att bränna iso-filen i t.ex nero på en dvd-skiva...ta burn image så fixar det sig...sen är det bara att få skivan att boota upp i x-boxen...gör den det så kommer du in på menyn där du ska välja psxcare-menyn...när du är inne där kan du välja om du vill flasha om bios eller om du vill installera evo-x....det är busenkelt!!!:);)
Läs även denna guide:
http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=8812
-
jag tackar för all hjälp
jag har lyckats ordna det nu.
Jag har fått igång Relax o det fungerar super. Nu är det streaming från Internet som är nästa pastej.
Finns det något liknade sätt som Relax för den saken skull?