hejsan!
ser att ni i första hand rekommenderar smartxx till ver. 1.6 boxar eftersom den fungerar tll 100%. Har ni upplevt mycket problem med x-ecuter lite 2.6:an eller hur väl anser ni att det fungerar?
Printable View
hejsan!
ser att ni i första hand rekommenderar smartxx till ver. 1.6 boxar eftersom den fungerar tll 100%. Har ni upplevt mycket problem med x-ecuter lite 2.6:an eller hur väl anser ni att det fungerar?
Jag har fixat Xboxar med det chippet och det har funkat bra, men SmartXX har väl bättre & mer funktioner, beror vad du kunna göra.
ganska basic funktioner är väl vad jag eftersträvar... kolla på dvd, spela brända spel bla bla bla... det jag undrade mest över var att med den formuleringen "Vi rekommenderar i 1:a hand SmartXX som fungerar till 100%." så verkar det som om x-ecuter chippen inte skulle fungera lika bra, dvs ej lika kompatibla om man så säger...
Jo, de skall funka bra så du kan lugt välja det chippet.
det är ju så att det finns alltid nått som är bätre en de andra men man behöver ju inte alltid de bästa å senaste de e ju samma sak med datorer
Lite gammal info från min sida bara.
Aladdin, X-ecuter 2 version 2.6, X-ecuter 3, Xenium, SmartXX, XBIT version 1.5 är helt OK på version 1.6 nuförtiden.