-
Hjälp !!!
Min Xbox vill inte starta , den stannar o visar felmedelandet om Customer Service med Nummer 16 som fel mess.. vilket är Dashboard..... satt i skivan Superdisc3.7 rc8 men inget händer.....?? ngn som har en lösning te mitt problem , tacksam för all hjälp......
-
Fixa ditt chip, det har lossnat tror jag
-
Har kollat runt en hel del på olika frågor o svar , testat allt som verkat vara samma fel som mitt eller åt det hållet... chippet satt kvar..... testat boota med dvd-r & cd-rw ( Superdisc3.7 ) --- kallstartar jag den så kommer det et piip ljud... den gör så 2 gånger sen 3dje gången börjar den blinka grönt-rött.... tv rutan NADA... när jag hållt på ett tag då börjar jag få upp Messet fel kod 16....
-
har nu testat Superdisk på många olika skivor dvd-rw e den som stannar ca 20-30 sekunder vid Xbox loggon innan den poppar fram på fel messet ( 16 ) undrar nu bara om det e ngn som vet ifall chippet kan vara trasigt ?? för den e inte lös iaf... testat sätta in en annan hd osså men då händer ingenting.... tacksam för alla svar ( vill bara veta med säkerhet innan jag klipper bort chippet )
-
Har nu även tagit bort chippet , men fortfarande samma sak ?? o superdisk vill den inte ta emot...... provat även Superdisk 3,6