-
Msdashboard
Jag kan inte starta msdashboard när jag stängt av mitt xecuter 2.6 chip, xbox ver 1.6. Får felkod 13. När jag startar Msdashboard från evox går det bra. Har en tidig ver av SD 3.6.
Är det någon som får det att fungera att stänga av chipet för att kunna spela live med en Ver 1.6 box?
-
13 - kernel - Dashboard launch fail (due to missing/bad key, or anything else that would prevent it from running) and the dashboard didn't specify why it failed.
-
Msdashbord
Är det olika msdashboards på SD 3.6 och 3.7. Kan det vara det som är felet?
-
vet ej, men din msdashboard verkar vara skadad, delete and'then reinstall :)
-
Jag har exact samma problem med min XBOX villket är irriterande och undrar om du fått det att funka.
-
MS Dashboard
Det var olika MS Dashboard. Antingen kan du läsa ner original till din PC för att sedan för att sedan skicka den till den nya HD:n eller skaffa den senaste SD 3.7rc8 (tror jag den heter).
-
Jag har installerat skiten hela dagen och har inte fått ms dashen att starta med chippet av stängt bara via evox menyn.
Jag har superdisc 3.7 rc8 men har den på cd-rw så jag vet inte om det är den som strular hela tiden eftersom att det tar drygt över 2 timmar att installera ms dashboard och small drive (har kvar 10 giggaren.)...+ att vissa filer verkar superdiscen hoppa över att installera. som på C: så saknades först xboxdash.xbe vilket löste sig när jag ftpade över den från iso filen. jag har nyaste 4983 bioset på mitt aladdin Aladdin Live Plus.
-
har du gjort den backup på din C:\ så har du den i på C:\Backup använd dig av den vet jag.
-
det är det jag inte har :(.....
Jag har haft orginal disken i datorn i ett år och nu har min 40 giggare pajat så jag har ingen backup av något men jag ska försöka att bränna om super disk 3,7 rc8 och få skiten att funka.