Snälla,gör det enkelt för mig.Jag vill chippa ett Xbox men fattar inte vilket chip som jag ska ha.Det ska gå att spela brända spel,det är väl det den ska vara till.Jag ska även byta disk i den.Enkelt svar önskas.
Printable View
Snälla,gör det enkelt för mig.Jag vill chippa ett Xbox men fattar inte vilket chip som jag ska ha.Det ska gå att spela brända spel,det är väl det den ska vara till.Jag ska även byta disk i den.Enkelt svar önskas.
lätt! aladdin andvance serien e skit bra och billiga...... de bättre chippen e mer för de som vill greja med olika bios och sån grej då de har stöd för fler bios som styrs med switchar som man kopplar på chippet...... du kan till och med köra linux på aladdin chippen så de e sktibra......
linux kan du köra på alla chip......... kör ett doux 2 tycker jag väldigt prisvärt
Jag rekommenderar x-ecuter 2 pro eller 3
Ny fråga här !
Jag passar på att posta min fråga här, som är av liknande karaktär.
Jag vill chippa min Xbox, och det enda kriteriet jag har är att det ska gå att spela Amerikanska (NTSC) spel på den.
Jag vill ha billigast möjliga chippet, även inlämning för hjälp med installation.
Vad pratar vi om för priser.
Stort tack!
Aladdin 500:- inkl montering
Beror mycket på var du vänder dig.. Billigaste jag sett är 400:- inkl montering, eller en tvåhunka för bara chippet.
Tack för svaren, får se hur jag gör.
Blev så less av att vänta på ESPN NHL 2k5 som har funnits ute i handeln sen tidigt September, NTSC versionen vill säga.
Just nu när man börjat fundera på att modda sin Kryss-koffert, så har Pal versionen av spelet fått ett release datum. 2005-01-15.