:mad: jag blir galen hur f*n lägger man över skins på bioset måste det vara moddat eller känns som jag har försökt allt men inget verkar fungera hjälp!!!!!
Printable View
:mad: jag blir galen hur f*n lägger man över skins på bioset måste det vara moddat eller känns som jag har försökt allt men inget verkar fungera hjälp!!!!!
Skins?
när man startar laddnings bilden/filmen i början man kan ladda ner såna men jag får inte över dom till xboxet
okej vi tar det från början.... du lägger inte in skins på bioset..... du lägger dem på hdn.... du måste ha en chippad xbox.... jag kör med evo-x oxh då ska man ha skins till evo-x.... har du avalaunch så ska du ha avalaunch skins...... du bara söker typ xbox skins evo-x på gogle så får du fram en massa skins..... du måsta ha en fungerande FTP anslutningen mellan xbox och pc..... du conectar och går in på c:-->skins tror jag det e...... skins kan ligga nånstans i nån map på c: men du får leta upp den..... ett skin är en mapp med två bilder och en fil...... i skin mappen så finns det en massa andra skins.... du tar bara mappen med ditt skin och klistrar in den där....... du rebootar boxen oxh nu ska skinet finnas i skin mappen på system utils...... lycka till
då ska jag göra det tack så mycket :) :) :)
de e lungt..... du kan även ladda hem evox skin designer från www.xbox-scene.com och göra din egna skin....