Problem med X-ecuter 2, hjälp!
Jag har ett X-ecuter chip installerat i min X-box sen några veckor tillbaka, det står iaf det när jag startar enheten. Hursom helst så har den funkat utmärkt fram till igår. Jag ska trycka in on/off knappen i 1 sek. för original dashboard o 2 sek. o då lyser eject knappen grönt, eller mer för chip dash boarden. o då ska eject knappen lysa orange. Igår så lös knappen orange så länge on/off knappen hölls intryckt, släppte jag den efter 2 sek. så blev den grön o tv rutan blev helt svart, ibland kom den in på evolution dashboarden men då fungerade inga spel o andra sidan. Håller jag däremot in on/off knappen hela tiden tills jag startar ett spel då går det alldeles utmärkt men det är jobbigt, alltså, eject lampan lyser orange så länge jag håller in on/off knappen har jag kommit fram till. Med detta så antar jag att nån form av kontakt fel har uppstått, är det någon annan som har en annan teori och/eller vet om det är lätt att åtgärda :confused:
Vore väldigt tacksam för svar. Jag provar här först och händer det inget så får jag lämna in den, problemet är bara att DVD- Norden i GBG har konkat o det går inte att lämna in den där bara för det, det var där dom fixa min box nämligen.