-
spelen startar inte
brände dead or alive 3 på dvd skiva, den funkar perfekt, men gta vice city och lord of the rings midddle earth funkar inte, den går till dashboard istället :S .. jag bränner alla spelen likadant, men jag kan överföra gta till HD o köra, då funkar det.. nån som vet varför det blir så här?
-
o jag använder dvd+rw på alla... har dock bara testat o bränna dom 3 spelen..
-
Tja hade samma problem med dvd-rw skivor som en kopis brände men jag provade å läsa in dom till iso på pc:n å bränna ut dom på vanlig dvd- och då funka dom fint. Har senare provat att bränna själv på dvd-rw å det funkar så det kan kanske ha med brännaren att göra?
-
jag har en TDK DVD-RW skiva och xboxen hittar inte spelen jag bränner ner på den jag bränner iso filen och så som man ska men xboxen hittar inte men jag låna spel av en kompis som var brända på Verbatim DVD-R och dem funkar hur bra som hellst men jag vill veta att min brännare funkar för när jag skulle bränna av hans skivor så funka det inte bränna av hans i ena brännar programet stog det att skivan var smutsig o så och i nero hitta den inte ens skivan som jag skulle bränna av :S vad kan va fel? är det min brännare som är knäpp eller DVD-RW skivan? :S vore tacksam för ett svar =)
-
Använd Verbatim DVD-R skivor om du vet att dom fungerar med ditt xbox
TDK DVD-RW kanske inte funnkar på din låda
sen kan man inte läsa en xbox skiva i datorn därför står det att den är smutsig eller den inte hittar den
-
okej tack så mycket ska genast testa =)
-
dvd-rw Skivorna som kompisen brännde använde han nero till jag själv använder dvd decrypter och har aldrig haft en ända felbrännig.