-
Tyst hårddisk
tja
Nu ska jag byta min hdd i xboxen till en större, hårddisken ska vara större än 160Gb och den ska va rikitgt tyst, kan ni rekomderar nått märke? Prestanda spelar det ingen roll den ska bara användas till xboxen.
Har kollat lite på en Seagate 200gb av egen erfarenhet så är seagate riktigt tysta hårddiskar, men en del kompisar säger att 200 modellen är inte så tyst. Vill helst ha en 200Gb :p
-
HDD'n låter ju inte så mkt?!?! inte min 160 gb iallefall.. .förutom när man startar så låter den som en 486:P alltså lite rassel rassel o sen så blir den tyst
-
alltså är det ingen som äger en 200GB hdd som kan säga om han tycker den är tyst. Vill verkligen inte ha en HDD som knastrar när den arbetar.
-
jag har en wd200 och den "låter lite" om jag mutar ljudet på tv.
=)
-
Jag har 2 seagate, 160(i Xboxen) och en extern 200 GB.
Underbara hårddiskar! Mycket tysta. :cool:
-
beställde en seagate 200gb får se hur den låter:D
-
det blir nokk bra, nackdelen är att 200gb inte räcker till längre =)
-
se ingen mening i att fylla HD med en 150 spel som man bara spelar 10 av, helt onödigt, filmer har man sett den så har man, musik finns dvd skivor bara fylla dom :D
-
Attans vad bra allt blev, så fick jag ordning på xlink kai också :p
200gb räcker gott och väl till det jag pysslar med, sen streamar jag det mesta från mina PC hårddiskar som nu ligger på 580gb.
-
jag har en 200 GiB Seagate och jag är toknöjd med den, den är tyst när den arbetear, jag har inga problem med den iaf
-
Finns d någon som har Samsungdiskar?
En ligt spec så är dom de tystaste man kan ha dom ligger under 25db i arbetskläge.
va säger ni?
/ M
-
Jag har en samsungdisk och den låter inte ett knyst.