-
5 Bifogning(ar)
Min Xlåda...
Tjabba detta är min xlåda och är bara en beta kan man säjja...
Jag undrar vad ni tycker om den, och vad ja ska göra för mod på Juvelen..Allmäna förslag från dom som gjort liknande eller bara tror dom kan komma med nått gott ;) .
(bortse från att neon slingan inte sitter perfekt...den är ju inte klar)
Ursäkta att bilden är stor men ja har inget program å komprimera den i
om ni kan ni ju lägga en röst på den här
http://galleri.sweclockers.com/galle...chassi_id=7158
-
Sätt dit en neon ring från en neon fläkt så det bara blir en ring i mitten om du fattar vad jag menar
-
Har tänkt på det också..:)... ska testa de...ska även sätta en likadan neon slinga runt om den längst ner..under spelportarna alltså
-
-
4 Bifogning(ar)
Nya bilder
jag ska bara fixa lysdioder i xboxen och i handkontrollen sen är allt klart...då äre den nya vattenkylda datorns tur å bli modda:)
-
:D Hihi, värst vad alla kör med "små" pix :cool:
-
Jo jag vet...men ja har inget program just nu för å komprimera:(...
-
-
Öhh varför ska jag köpa ny kamera??..
-
Hehe.. eller så kan du ju bara ändra upplösning..
du måste ju inte köra 1280 x 1024 :p ;)
-
-
:p :D ..
Haha, Ser bra ut.. Men har du kastat upp X:et i luften å knäppt kort eller?? :D
-
Nja jag är lite ostabil just nu...Jag knäppte 5 gånger å de här va bästa...Jag har Sträckt knäskålen så ja kan knappt stå:P
-
Hallå!
Skitsnygg xbox :P. Hur kopplar du in neonslingorna i xboxen och förser de med ström?! Och var har du köpt dem?
-
Hallåj...:)..tackar så mycket:)... Koppla dom var enkelt jag köpte vanliga Glowire slingor som finns på dom mesta datoraffärer ( http://www.dabus.se?92112 utan moms ) när jag monterade dom så tog jag helt enkelt bort metal skalet som ligger överst. drog dom runt X:et fick ta bort några piggar som stack upp sen tog jag bara smältlim:).
det lätaste var ju och lägga dit runt Start knapparna och kontroll portarna.. behövde bara lima.:)
-
Så du limmade fast dem eller? Men hur förser du dem med ström?
tack för snabbt svra! :D
-
genom hdd`ns molex så klart..
-
Som EvilBoy säger.. du behöver inte löda eller nått...Slinga Fästes på molex kabeln som går från hårdisken.., samma som i datorn:).. de är hur enkelt som helst.. Lite svårt äre å limma å dra alla kablar för de är ganska kompakt i chassit:)
-
-
nja grejen är det att Jag har en 4-pols brytare på baksidan som är kopplad på handkontrolls port 4 Till en mottagare som sitter inbygg bakom plasten...Tyvär så Brändes den sönder när jag skulle koppla in den (koppla fel) men inbyggd är den iaf:) bara de att den inte funar men:(
-
millepromille
hur går det med boxen ska styla polarens idag få se hur det blir
-
Jag säger bara pengar:)..e man 15 å har köpt en dator för 11 000 så får man snåla ett tag:P
-
jo men du kan alltid råna banken
brukar väll funka:p