-
Inskickat ps2.. var ?
Har dividerat fram och tillbaka med det här och har skickat flera mail. Jag har ett ps2 inskickat, som har stått där ett bra tag nu om jag har rätt.
De va en original ps2 låda med vitt papper runt och brun paket-tejp.
Så, det var tydligen nåt fel på ps2an och resultatet skulle inte bli särskilt bra. Jag fick anvisning att ringa, men det var dock upptaget hela dagen (!) .
Sen skickade jag ett mail att ni kunde få pröva att löda in chippet, så skulle det få gå hur det ville. Självklart betalar jag oavsett resultat.
Hoppas att det jag försöker meddela går fram denna gång.
MVH Henrik
-
Jag behöver nog mer information än så för att veta vem du är och vilken PS2 det gäller.
Maila med komplett namn+adress, datum du skickade hit den, helst ett kollinummer. Allra bäst är om du provar att ringa, jag har delegerat mailsvarandet till ny personal och tyvärr kommer det ta tid innan dom blir bra på att verkligen hantera alla typer av frågor :-)
-
Henrik Grund
Södra Stöllet 1
680 51 Stöllet
Kollinummer : 1149 592 525 7SE
Skickade den 3 november 2004 .
Ok, jag förstår.. :)
-
Skriv något i denna tråden imorgon också, sitter ju inte på jobbet nu och jag är fullt kapabel att glömma bort allt över natten.
-
-
Hehe, enligt postens kollisökning så har den aldrig ens kommit hit :-) Jag skall se om jag kan hitta den nu.
Här är din försändelse:
3 nov 2004 kl 03:56
Stockholm Tomteboda, Försändelsen har ankommit och sorterats på den spridande Postterminalen.
-
OK jag hittade den, vi tar en ny titt på den och chippar den om det inte är HELT chanslöst.
-
Sorry, någon har redan försökt löda in ett chip i den och haft SUPERLIM på lödningarna. Det finns inte en chans i /(&(/#&()/&/( att jag låter någon av mina tekniker löda i den.
-
Ok, jag förstår. Vi hade den hos en annan tekniker före er, trodde inte det skulle va nåt problem. Men tack iallafall ! Kan ni skicka tillbaka ps2an då ? Hur mycket kostar det, för besvär m.m ?
-
Behöver inte ta något för det, så kan vi kanske göra ett nytt försök med en fräschare ps2 i framtiden :-)
Vi hade en incident för några år sedan där en tekniker råkade löda i en superlimmad ps2 och fick stänk i ögonen. Sedan dess är det absolut förbjudet för våra tekniker att jobba med kretskort som någon limmat på.
-
Okej. Tack så mycket. Får kanske fixa mig en hårddisk nån dag istället =)
Det var tråkigt att höra. Jag förstår till fullo.