-
Bränna ut från dator?
Jag har kört in mitt need for speed i datorn.Jag har efter det lyckats få sönder skivan(orginal såklart).Så hur bränner jag ut det på dvd+r skiva?finns det guide?jag har försökt att bränna den i nero,men pstwo:an säger att det är en dvd video och när jag startar spelet står det "This video cannot be played".Finns det någon guide till mitt problem?
Jag har ett matrix infiny chip.Jag har bränt andra backuper direkt från skivan och det har funkat utmärkt.
-
Jag tror du måste bränna på en dvd-R skiva.
-
jag har provat med dvd-r men det fungerar inte.Hur gör jag?
-
hur, mer exakt brännde du?
-
Den största frågan är väl i vilket format skivan är inläst.
-
jag bränner med nero.Vilket program skall jag använda? det står dvd rom på orginalskivan om det var det du undrande hansi...Jag brände data dvd...
-
Frågan är fortfarande i vilket format du har skivan på hårddisken
-
jag har bara dratt över hela mappen(jag förstår inte din fråga)
-
Du har bara en massa lösa filer alltså...
Du lär väl behöva använda cdgenps2 eller vad det heter för att få dom till en fungerande image att bränna.
-
Jag för min del tror att Ganon är rökt s.a.s.... Men jag har inte provat cdgenps2. Vad jag förstår av det jag snabbläst just nu om det programmet kan man inte använda den till att skapa en korrekt PS2 DVD (UDF = ISO13346) image, bara CD.
Och om man Googlar efter 'dvdgenps2' får man inte många träffar om man säger så...
/M
--
PStwo w. DMS4 Pro ToxicBIOS 1.2
-
ok men isåfalll vilket programm ska jag använda då?
-
Ja, alltså... du är nog rökt s.a.s. Skriva en 'dvdgenps2' själv...? :-) Det du isf behöver är ett program som "mastrar" en riktig PS2 DVD image från det filträd du fick när du gjorde drag-n-drop (såvitt vi förstår av det du skrivit här) till en folder på din dator. Det verkar inte finnas något sådant program vad jag kan se på Nätet.
/M
-
PStwo w. DMS4 Pro & ToxicBIOS 1.2