Har nyss bytt ut min XBMC till en nyare version. Jag kopierade helt enkelt in mapparna & filerna direkt över den gamla XBMC'n. Även om XBMC'n funkar, så går det inte att göra några systeminställningar längre. Vad har jag missat??? :confused:
Printable View
Har nyss bytt ut min XBMC till en nyare version. Jag kopierade helt enkelt in mapparna & filerna direkt över den gamla XBMC'n. Även om XBMC'n funkar, så går det inte att göra några systeminställningar längre. Vad har jag missat??? :confused:
Det rekommenderas att man tar bort den tidigare versionen av xbmc.. Jag rensade även cashen för serkäerhets skull.
En rekommendation:
jag brukar kalla mapparna för datumet. Typ XBMC-2005-04-01 .. sedan spar jag alltid den g:a tills jag vet att den nya funkar ok!
Citat:
Original inlägg av whopper
Varifrån drar du ner dom senaste?
ftp://xbins:homebrew@xbmp.uk.xbins.org/ här har du en CVS från 1 April vill du ha nyare får du leta torrent filer eller kompilera själv..
Den har jag redan, men tack endå.Citat:
Original inlägg av mysiskatten
det är samma som jag plockar från..
testa ta bort 0face008 mapparna i e:\udata & e:\tdata , det raderar alla settings, då skulle du kunna göra om de som du vill på ny ;-)
Testa att använda "XBox-Saves Manager 4.5". Så ser du vilka mappar som tillhör xbmc.