-
vad göra med rar filer
Hej har lärt mej att bränna bin och cue filer,med vad jag inte vet är hur jag ska bränna mina rar filer till en fungerande ps2 backup,och sedan så har jag också stött på typ kal-ggr filer,känner mej lite vilsen och bortkommen,ska jag packa upp dessa filer med ex,winrar eller vad göra,vill också tillägga att dms3 chippet är toppen det har inte nekat till någon av mina backuper eller importspel,tack på förhand,vill tillägga att jag har skrotat runt lite i forumet men inte funnit något enkelt svar........hej tills vidare
-
Japp. Packa upp med winrar.
-
Ladda hem winrar 3.0 så fixar det mesta sig , laddade hem 2,x o hade problem med vissa rar filer , dock ej några problemento sen jag la in 3.0
-
Kan annars rekommendera PowerArchiver 2002. Den klarar massvis med olika format, inklusive rar.
-
Även extension *.001 packas upp utan problem i dem flesta program, ifall det inte är assosierat i ex. Winrar så ta bara "öppna med" sedan assosiera samt öppna så löser det sig. *001 är en fejkad winrar packning, vanligt förekommande på olika typer av iso samt rippningar. Vad gäller "kal-ggr" så står KAL för release gruppen samt GGR oftast för filens titel, bara att extrahera samt bränna.
/ phenomnena