-
Jag har en slimmad ps2..
.. finns det olika versioner av den? vilket chip är bäst? har det fungerat bra för er att löda dit chippet? jag har hört att linsen e väldig känslig, stämmer d? e risken stor att man förstör maskinen?
kommer ni att lägga ner med modifieringen efter den 1 juli?
Hoppas att jag inte ställde alltför många frågor.
Tacksam för svar.
-
Jag tror det finns minst två revisioner av den.
Vi får bra resultat med dms4lite chippen och neofix xii
Försöker man löda själv så är risken väldigt stor att man förstör en ps two.
Vi hoppas vi kan fortsätta montera dms4 (med dess original firmware).
-
Jag tänker inte löda den på egen hand och vill gärna ta del av Er livstidsgaranti, men om det är lag from den 1 juli så undrar jag om denna livstidsgaranti fort. gäller? Kommer ni att kunna fortsätta med Er verksamhet när lagen gäller?
Tacksam för svar
-
Vi hoppas att det går bra att sälja/montera/serva DMS4lite chippen så länge vi håller oss till chippens officiella firmware. Detta kommer innebära att vi bara kan ge support på att chippet kan starta hemgjorda program, ej kopior av spel.
-
jag e väldigt intresserad av er livstidsgaranti.. och vill passa på o modifiera min maskin hos Er innan den 1 juli, men då undrar jag om Er livstidsgaranti fort. gäller efter 1 juli?
väldigt tacksam för svar
-
Vi lämnar 1 års garanti på chippet, livstids garanti på att lödningarna inte lossnar. Om vi trots allt blir förhindrade enligt lag mot att hantera även DMS4 chippen så kan vi inte hjälpa dig trots garantin.