Service Requried: 05 vid vissa uppstarter
Har fått ett fel som jag inte blir klok på. Jag kan sitta och spela med xboxen då den helt plötsligt hänger sig, ljud och bild bara fryser till. Måste då starta om den på On/Off-knappen. Oftast efter att detta har hänt och jag startar om den så får jag upp "Service Required" med felkod 05. Den felkoden är ju för att hårddisken inte skulle vara låst, inte sant? Hur många gånger jag än startar om xboxen nu så kommer den inte gång utan felkoden kommer upp. Enda sättet att få maskinen att rulla igen är att dra ur strömsladden och låta den vara ut i kanske 5-10 min, sedan går det bra igen och kan sedan fungera några dagar eller nån vecka, sen kommer felet tillbaka. Om det skulle vara att HDD inte är låst så borde det väl inte räcka med att göra lådan strömlös en stund, eller? Felet kan komma tidigt (när man inte kört länge med boxen) men oxå när man suttit och spelat i flera timmar, så nåt med överhettning eller liknande kan jag inte tänka mig att det är. Nån som har haft liknande eller har en aning om vad f*n det kan vara?