hur man kommer in i dom?
Printable View
hur man kommer in i dom?
är det någon som vet hur man kommer in i dörren på heroes guild? jag har kommit in i de andra tex rose cottage ge dörren choklad knothole glade en bättre båge typ master. men har inte kommit in i dörren utanför tvinblades camp??
Hejsan!Citat:
Original inlägg av barkis
Ska prova chokladen, demondörren i heros guild har jag inte heller kommit in i, men den säger ju att man måste vara väldigt god för att komm in i den, och har hört att man ska ha en väldigt "vit" rustning eller klädnad och mycket possitiva poäng för att komma in i den.
Har heller inte kommit in i demondörren som säger att den vill se en brillant knight eller vad den säger.
Vad säger den i tvinblades camp?
Jag hade föresten standardbågen och kom in i den där man ska skjuta honom med båden, men jag hade uppgraderat min gubbe på accurency då 2 steg eller nått.
Ha det gött!
----------------Spoiler-----------------
Hmm, har inte spelat fable sen i våras.. Heroes Guild är väl den som ligger i klippväggen i utkanten av själva träningsområdet?? Den säger väl nåt om "your path has to be lit", alltså "din väg måste vara upplyst". Kolla i inventory, där finns en lykta som inte direkt har något användningsområde i spelet. Om jag inte blandar ihop det med en annan demondörr är det lyktan man ska använda.
Citat:
Original inlägg av barkis
Man får ju en lampa när man börjar, använd den franför dörren så öppnas den :p