-
Blir galen på läsaren!
Har en Thomsonläsare (har jag kommit på efter att ha kollat bilderna och jämfört). Den läser typ inga skivor! Vill kunna spela allt, inte bara originalgrejer. Vissa typer av dvd-r läser den, ett tag iaf, nu funkar knappt nåt. Vart får man tag i en annan läsare och är det svårt att byta? (eller kan det bero på nåt annat...)
-
det beror inte på nått annat skuylle ja tro....... thomson e KASS........ du kan byta till en samsung......
-
Ok, vart får jag tag i en sån?
-
säljer inte psxcare såna?
-
Vi har denna:
http://www.psxcare.com/product.php?xProd=280&xSec=35
Men den är mest till för proffschippare som vill ha en snabbare dvdläsare för att installera "superdiscar". Högt pris då den modellen är mycket svår att få tag på samt är internt modifierad för hand.
Just nu är det LG läsare i alla våra nya xboxar, så snart skall vi sälja lite lösa sådana då jag har kunder som vill köpa nya moderkort (dvs vi får slakta lite boxar)
-
Eller så kan man väl ta en egen dvd-läsare och montera i boxen. Får för mig att de flesta fungerar att sätta i xboxen.
-
Då fungerar inte originalspel
-
nej, det är ju nackdelen, men hur ofta kör man originalspel när man kan köra brända? :)