-
Hjälp!
Har problem med överföringen mellan xbox och pc har funkat innan med en hastighet på typ 10 mb/s men nu liger den på 0.2 ungefär konstant. Har gjort en ominstalation på pc och det var efter den det blev så segt.
Och en till fråga nån som vet nått program där man kan spela in när man spelar på Xboxen så man kan göra exempelvis egna cs eller Halo filmer?!?!
-
Testa att installera om dashet på din xbox. Kanske funkar? :confused:
-
Har inte med det att göra Xboxen funkade perfekt på en annans dator!
-
kör FlashFxp. Eller Qwix (Då bör du helst ha Avalaunch som dash). Det brukar få upp hastigheten rätt bra. Och köp en sån här Svideo-USB adapter, och använd typ Windows movie maker för att recorda.
-
Schysst tack för svaren!!
-
Men funkar ändå inte med Qwix (samma som jag använt innan) men har byt router sen dess kan det göra nån skillnad? Har en D-link 624+. Och en till fråga jag har 8 mbit och tankar ändå as sakta på bittorrent. har den nya shadow bittorrent och har öppnat portar och lampan lyser grön när jag tankar!. Vad ska jag göra?
-
Det brukar bero på motståndaren man tankar ifrån, om det är dålig speed.
-
Ahh men jag har tankat från topplistorna på Thepiratebay de som varit mest seedade eller mest aktiva och det har ändå gått sakta typ 10-66 kbit/sek. Finns det någon annan Bittorrent client än shadow som är snabbare eller bättre på något annat sätt. Kan någon inställning vara fel på prefs i Bittorrent? I så fall vad?
Hur många här ska se på premiärvisningen för Xbox 360 på Mtv ikväll?
-
du måste kapa din upladdning för att få snabb nerladdning(Jag använder Shadows Client och brukar ligga på 300-400kb/s.Max har varit 900kb/s)
-
-
Menar du att man inte ska dela med sig över huvudtaget? Du vet väl att peer2peer nätverk består av att man delar med sig? Själv tycker jag att ska man ladda ner nåt gratis så ska man även hjälpa till lite.
-
Har man ADSL brukar det bli dålig nerladdning om man samtidigt maxar uppladdningskanalen. Begränsa uppladdningen till 80% eller nåt så kanske du får 3ggr snabbare nerladdning.
-
Om du har instalerat sp2 så kan det vara så att windows brandväggen är aktiverad. Avaktivera den och se vad som händer.