-
Jag har...
...gjort bort mej. Jag har en softmoddad xbox från Psxcare, jag har tagit bort bios och när ja skulle flasha så försökte jag flasha med ett executer 3 bios. Men när ja väljer bios så står d Unknown Flash! Halting och nu vet ja inte vad ja ska göra. Hjälp!
-
prova med att trycka på power+eject kanpparna bär du startar xboxen så kommer du till backupbios! ENDAST om du har XECUTER3
-
jag har executer2 så tyvärr funkar det inte. Några andra tips?? Hela den här grejen känns halvkul... :(
-
Du får förklara från början vad du har i boxen och vad du gjort i boxen. Ena sekunden har du "softmod", andra har du ett x-ecuter 2 chip. Bestäm dig :-)
-
Jag har...
...en softmod från er och tydligen så försökte jag uppdatera boxen med ett bios som var till för boxar med chip i. Nu kommer jag inte ifrån flashmenyn... :(
-
Har du flashat med ett flashbios/cromwellbios alltså?
Prova bränna och boota e-u-r-a-s-i-a generic flash disc från xbox download arean.
-
Det funka inte med e-u-r-a-s-i-a, några andra tips? jag är alltså fast i nån teamexecuter flash meny..
-
-
droppa in x:et hos er idag och fick sms från er samma dag att d va klares så ni har gjort d. :) Tack för eran skönt snabba service. Dock så va snubben i disken lite sliten, visst e erat jobb skönt men du måste låta snubbarna lounga lite också. Syns imorron