-
psx backupper i ps2
när jag startar mina psx backupper i min ps2 så får jag bara en svart skärm. och jag tror att jag brännt rätt för skivan verkar bra när man kollar på den i datan. jag har magic 3.1. psx backupper som jag lånat ev en kompis funkar dock.
nån som vet va som e fel??
-
Testa skivorna i en annan moddad ps2:a, kan vara så att din läsare inte gillar ditt val av media.
-
det är inte märket på skivorna som är felet.
-
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av zelsone:
<strong>jag har magic 3.1. psx backupper som jag lånat ev en kompis funkar dock.
nån som vet va som e fel??</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Till att börja med så är det två skillda saker att se innehållet från din PC att din nybrända CDR innehåller information och få en PSX att boota upp. Funkar alla psx från din polare och inte din nybrända backup, så kasta den i papperskorgen och börja om från början med en omoddad image, för har du lekt med massa olika patchar så kan det mycket väl ha ställt till med en del.
/ phenomena
-
-
jag brände en som jag laddade hem och en som jag laddade hem å patchade
-
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av zelsone:
<strong>jag brände en som jag laddade hem och en som jag laddade hem å patchade</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">pröva och bränn den utan en patch.
-
får fortfarande en svart skärm. jag har scph30004 med magic 3.1