-
Hjälp
Jag hoppas verkligen nån kan hjälpa mig här jag har råkat ta sönder min kontrollport ni vet den där svarta grejen som går till moderkortet eller vad det nu är och jag undrar om det går att fixa den eller om jag är tvungen till att slänga min ps2 snälla hjälp mig det enda som inte fungerar är kontrollerna
Hansi eller nån kunnig kan ni inte ge mig råd eller tips om vad jag ska göra
Tack på förhand
-
På vilket sätt har du tagit sönder den? SER man att den är trasig, eller fungerar den bara inte? Det kan vara flera olika saker som måste bytas. Hela porten, flatkabeln, säkringar på moderkortet osv...
-
flatkabeln tror jag att det är det är den som går från kontrollporten till moderkortet väl för när jag skulle skruva fast kontrollporten den så råkade jag ta sönder den.
-
Ring 08-643 26 13 och prata med våra tekniker. Dom kommer vilja veta vilken ps2 modell du har, du ser modellnumret på baksidan scph-###### nånting samt om botten är slät eller har varningsmärke. Med lite tur finns en kabel dom kan skicka, det kostar 200:- + 49:- frakt.
-
jag har en Scph-50004 silver edition och den har ett varningsmärke på bottnet har ni en kabel liggandes nånstans så skulle ni rädda min sommar
-
-
tack för hjälpen kommer att beställa nu i veckan
fan va bra med hjälp man får här alltså har inte stött på nån sida som har en sån service som er