-
imopnerande spel?
Jag har sett ssx , tecken, ridge racer..
Det fins även en hel del spel som ser extemt japanska och tråkiga ut.
Disneys dinosaurs värkar ju som ett c 64 spel om man nu ska se på baksidan..
Jag hoppas att det fins nåt som är lite mer imponerande i så fall vilka..
det är ju inte så lätt att bild en uppfattning av hur det ser ut i dåliga internet videoklipp..
-
Sejer bara en sak, skaffa Tekken Tag, Ssx, Metal Gear Solid 2 - Sons of liberty (Kommer snart), och Oni, FAN VAD BRA SPEL!!!!
-
Tekken Tag Tournament, sägs ju vara precis som trean förutom lite förbättring grafikmässigt sett, lite andra gubbar och funktioner men annars precis som Tekken 3, stämmer detta eller?
Jag personligen väntar tills de stora titlarna kommer, MGS2, Silent Hill 2, The Getaway etc. Ser lovande ut http://www.psxcare.com/support/forum/smile.gif
------------------
/Anders
[This message has been edited by Lygnelid (edited 27 March 2001).]
[This message has been edited by Lygnelid (edited 27 March 2001).]
-
"...MGS2 kommer snart..." Skulle inte vilja påstå att december e särskilt snart, men de e ju bra att du försöker se positivt på de hela...
MGS2, Silent hill 2, Getaway, gta 3 e några av dom titlar som e värda att vänta på!!
Tekken förstår jag inte va de e för speciellt me?SSX e ju sjukt bra...för att vara ett av dom första spel som kom till ps2:an.
[This message has been edited by torso (edited 05 April 2001).]
-
Jo det är ju ett tag till December men. Tekken tag är fan ett av de bästa spelen som man kan köra två på och det bästa i serien.
Håller med att SSX är sjukt bra, för att vara ett av de första PS2 spelen och Silent hill 2 ser verkligen låvande ut.
-
-
Måste bara säga det...
"Devil may cry"
förmodligen ett av dom bästa spelen testade demon idag spelet härskar...