-
NFS-U 2 "Loading..."???
Tjena grabbs..
Precis testat mitt nychippade pstwo med ett crystalchip.. Spelat lite need for speed underground 2 en stund nu.. och jag udnrar.. Ska det verkligen frysa till och börja ladda så fort man åker en bit i banan eller.. Är ju hur störande som helst??? Speciellt när det sker under race lixom.. Ladda 4 sekunder innan man åker in i en kurva,.. Laddar kanske på 5 olika ställen i ett lap ?
Måste vara nåt skumnt va?? Tacksam för tips/lösningar!
-
Använd inte den skivan, din laser lär brinna med sådana läsproblem....
-
asså det sjuka är.. Det är ganska bra skivor som verkligen itne är genomskinliga eller nåt. Platinum skivor som är lila under. Jag brände spelet i 1 ggr i dvd-encrypter.
Nu märker jag att det är samma fel i FIFA2005. Ljudet hackar och den laddar väldigt lä'nge. Medans Burnout 3 fungerade utmärkt..
Dags o byta CD Märke ?
-
Japp
Och bränn inte 1x, skivorna är inte optimerade för så låga hastigheter nuförtiden. Bränn i 50% av av som "står på skivan"
-
aha.. ja har läst överallt att man ska bränna så lågt som möjligt ju... Så det blir så lite fel som möjligt...
-
Bästa brännhastigheten beror på månens fas, brännarens lutning, om skivorna åkte båt eller flyg från fabriken, vilken firmware du har i brännaren, hur mycket katthår du har i datorn m.m. m.m.
Kör en fräsh brännare, uppdatera firmware, prova traxdata dvd-r, bränn i 50% av deras maxhastighet. Fungerar då för våra testskivor som körs i MÅNGA olika dvdläsare dagarna i ända...
-
ska jag testa bränna med 4 Ggr o spela fifa eller nfsu-2 igen? kanske funkar ...
eller ska ja vänta tills farsan kommer hem med SONY dvd-r skivorna?