-
Fifa 06
Tjaa
Vad tycker ni om det nya spelet Fifa 2006??
-Grafik??
-Spelar utseendet??
-Frisparkarna??
-Straffar??
-Karriären??
Själv tycker jag att grafiken har blivit lite bättre än Fifa 2005 men en höjdare av dem gamla fifa spelen är ju Fifa 98, man kunde spela inomhus och utomhus. Utseendet hos spelarna har inte förändrats så himla mycket det är nog gamla vanliga. Frisparkarna måste jag vara kritisk om, det är riktigt svårt att göra mål på frisparkar så träna mycket på det. Straffarna är helt klart bättre än förra fifa spelet. Kärriären har blivit bättre tycker jag!!
Den får 8/10!!
Vad ger ni spelet??
Mvh // Rammy
-
Någon som kan köra i progressivt läge i FIFA 2006? Alltså med komponentkabel och projektor t ex.
-
FIFA 06 får en 4 av 10 av mig.. Det har blivit mer av ett tråkigt managerspel med en spelkänsla som faktiskt suger en hel del. Grafiken å andra sidan är riktigt schysst och jag håller med dig om frisparkarna. Eftersom att jag tycker att spelet är ganska dåligt så har jag inte orkat göra karriär. Som sagt 4 av 10, men vad vet jag..
De absolut bästa fotbollsspelen , enligt mig, om man vill SPELA fotboll inte köpa och sälja spelare och vara manager är Pro evolution soccer 4 samt Pro evolution soccer 5.
-
FIFA 06 får 7.5/10 av mig iallafall
+
Bra grafik
Bra spelkänsla i skotten
Spelarna
-
Är segt när man ska slå en passning eller skjuta
Alla skrikiga låtar