-
Final Fantasy XI??
När kommer FFXI till europa egentligen...
Hoppas att det inte blir ett stort fjasko eller nått, med tanke på att det endast är online...
Vad jag vet så har jag inte hört något om ps2 modemen som man behöver till det (FFXI) och Tony Hawk 3 tex...
Hur som helst så måste jag skaffa det...man kan ju inte ha spelat hela FF serien och sedan hoppa över ett bara för att det är online!!!
-
Jag har hört att FFXI skall komma ut i Europa 2004.
Enligt Square i Japan kan FFXI bara spelas över bredband, åtminstone i Japan.
FFXI kan f.n. bara spelas på importerade japanska PS2-modeller eftersom hårddisken och bredbandsadapern inte kan anslutas till icke-japanska system.
-
fan va tattit....varför ska det alltid va så...europa är sämst...ska fan flytta till japan sen nån gång...
-
det finns hdd i europa och usa nu ;) samma med lan adapter
-
jag såg att FF XI finns till dator när jag kollade in en spelbutik.. borde inte det ha släppts till ps2 först igentligen???
-
Undar om någon här har köpt FFXI + Hdd (import) undrar då om det finn en möjlighet att Formatera Hdd...
Och W lund har du sett hdd i europa & usa utan att man måsta köpe ett spel?.. om ja i så fall var =)
-
En grej till ni som har köpt spelet Import till ps2 använder ni en Pal konsol eller en Ntsc konsol?