-
GTA3
hmm...en dag när jag kollade in den där affichen (man får till gta3, den med en fet karta över liberty city) så såg jag ett mystiskt ställe vid callaham bron...liksom en liten ö...
jag kollade på internet men kunde inte hiotta något...däremot hittade jag något om en grotta vid dammen...fast sedan när jag spelade och hittade stället så var liksom grottan igentäpt...är det någon som vet något om de här mystiska grejerna???
-
förmodligen så har de säkert tagit bort de här "grejerna" på europeiska versionen...he, så gör dom med alla andra spel iallafall!!!
-
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Liksom grottan igentäpt...är det någon som vet något om de här mystiska grejerna??? </font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">grottan var igentäppt?
Det går in en motorväg i grottan va?...
Fast det tar stopp just då man ska köra in... Om det är den grottan du menar så är det inte meningen att man ska kunna köra in där... det finns ingenting bakom grottan... Man kan flyga över den eller kolla med editorn i pc versionen så ser man att det tar stopp.
-
Jo...jag vet att det finns en väg som går in i berget, där man dessutom inte kan komma in, men det är inte där!
Alltså...det är svårt att förklara exakt, du vet den lilla grusvägen som går ner till dammens botten...typ, nedanför den grusvägen finns ett hål som är igentäppt eller avklippt liksom...
Förmodligen är det väl något som GTA Teamet tänkte göra där men sedan sket i det...
Dessutom så har jag hittat mer fel på den där affichen så det var nog inget speciellt med den där ön...