-
Tejpad Hd loader
Under den tid min Hd loader-skiva fungerade överhuvudtaget så hade jag några tejpbitar på varje sida om hålet (för att den överhuvudtaget skulle läsa skivan). Men problemet blev värre och värre (resulterade i några fler tejpbitar), och tillslut vägrade den läsa överhuvudtaget. Och under tiden har jag fått för mig att PS2an börjat förstöra slutet på åtminstone mina hembrända dvd-filmer (VÄLDIGT jobbigt).
Någon bättre vetande som har någon idé om det här? Skulle liksom vilja veta om det är någon idé att köpa en hd advance (hd loader-skivan gick sönder under en tejpborttagningsprocess häromdan).
-
i mina ögon verkar det lite lönlöst att köpa en ny skiva när spelaren verkar vara kass...
-
Jo, det kan stämma... Men det är det att den fungerar delvis, körde en musikskiva häromdan, fungerade fint både i slut och i början. Vågar liksom inte köra in vilken skiva som helst, kan ju liksom lika gärna va att den här svårt att läsa slutet på låg-kvalité skivor. Och en hd advance skiva är väl hursomhelst tom på slutet, eller? Skulle vara en bra lösning på att jag inte litar på min läsare...