-
Grandia Xtreme?
vad är detta för spel, har sett några trailers och bilder, verkar rätt coolt. De e fett snyggt iaf. Jag har Grandia till psx å det är skit kul, tänkte om nån visste vad detta är för spel, en uppföljare eller ett helt fristående spel. Och föresten e Grandia 2 lika kul som ettan?
------------------
~~~~~Ps2~~~~~
-
Grandia II till Dreamcast är underbart!!!! Så du borde absolut köpa det till ps2 :-)
-
ok, ska väl ta å göra det då, om man får sitt j-vla messiah snart då :-)
------------------
~~~~~Ps2~~~~~
-
Grandia Extreme är del tre i Grandia Serien. Jag har det spelet hemma =) Men har tyvärr inte hunnit testa det. Min ps2 ligger hos PSXCARE på lagning =/
------------------
No Comments..!
-
aha, på det viset! måste ha det! ska nog beställa tvåan å extreme snart...
------------------
~~~~~Ps2~~~~~
-
Jag har fått för mig att Grandia xtreme bara fanns på japanska ännu ? men ja kanske är helt ute å cyklar iuf.
------------------
-
Tyvärr finns det personer som piratkopierar spel och får spelen tidigare än vi som väntar på US versionen av spelet.
-
det är jap , finns både på dvd och rippat. Men det är igentligen inte grandia III , utan 2:an med en massa extra saker + rejält uppgraderad grafik. Det är som ett nytt spel. Och nope har inte det själv kopierar inte bra spel. MEN KÖP 2::AN!!!!!!!!! skit bra spel!
------------------
Redcheat
"PsX & Ps2 Will always Rock"