-
Förbeställa Xbox360
Hejsan alla xbox fans, var ner till stan idag och såg erbjudandet att förbeställa en xbox 360+handkontroll+1spel+3månaders xbox live för 3999:-
Tänkte skriva upp mig på listan men den var fullsatt och de skulle inte få in nya maskiner förrän efter jul.
Så min fråga är:
Vart förbeställer jag min xbox 360 för att få mest för pengarna? (från internet)
-
Köp ett premium-paket, finns på alla kända affärer.
-
är de säkert att de ingår ett spel i paketet för 3995kr :confused: men de finns säkert en massa olika paket :)
-
I paketet jag såg på stan ingick det ett spel (man fick välja mellan några spel i en lista)
Hittar dock inget Premium paket på internet men ska ringa Game på måndag och kolla om dom har + vad det kostar.
-
jag har bokat på Game men dom sa då inget om nå spel =( jag vet dom kanske ska ha en visning av Xbox 360 på bion i Skellefteå men bara för dom som bokat =)
-
är så jävla sugen har köpt en projektor bara för xboxen ...ja å filmer så klart =)
-
Jag är grymt sugen på Need for speed most wanted, men till paketet som jag såg på stan var det ingen trådlös fjärrkontroll utan en vanlig.