-
Ska skaffa X-Box
Tjena!
Är helt novis när man kommet till X-Box då jag föredragit Psx & Ps2, men nu när nya maskinen kommit ut tänkte jag att en X-Box kan vara en bra idé särskilt när dom nästan kastar gamla maskinen efter en. Då jag är novis vill jag veta vad för typ av chipp man ska ha ?..... Jag vill kunna spela spel (även backup), filmer (Både dvd och typ Divx, Xvid etc), emulator spel (Amiga, snes etc) samt mp3 filer, köper en begagnad då man även får en hel del spel med för en billig peng.
-
Ta SmartXX lt/opx så har du allt du behöver
-
Du hansi, du verkar hålla SmartXX LT/OPX ganska nära hjärtat... Ser att du rekomenderar det till varenda kund. Håller verkligen med, SmartXX e allt man behöver, o lite till... :D:D:D
-
Det är ett ganska billigt och mycket bra chip, enkelt att montera utan en massa onödiga sladdar. Och det är ju knappast de som har SmartXX chip som har problem med att flasha bios eller att det inte är någon bild efter att dom lekt med inställningar i avalaunch/xbmc....
-
Tackar för svaret, då vet jag lite vad jag ska leta efter.
-
Vad behöver jag ladda ner sen för att chippet ska fungera, samt kablar man behöver för att ladda upp data till X-Boxen.
-
Läs xbox guiderna "var hittar man bios och program"
Ladda även ner "den lilla guiden till den chippade xboxen"
-