Har 2 spel på xboxen som jag nu vill bränna ut på skivor. Jag vet hur jag får filerna från xboxen med ett ftp prgram men då är dom ju uppackade men hur för jag dom till iso eller nått så jag kan bränna dom på en dvd skiva? :confused:
Printable View
Har 2 spel på xboxen som jag nu vill bränna ut på skivor. Jag vet hur jag får filerna från xboxen med ett ftp prgram men då är dom ju uppackade men hur för jag dom till iso eller nått så jag kan bränna dom på en dvd skiva? :confused:
Snark... Vet du vad sökfunktionen är? Sök på qwix, det är det programet du bör använda, finns här:
http://www.teamavalaunch.com/qwix/index.html
thihi rejjo... var snäll mot nybörjarna :) det är inte alla som läser allt dom kan komma över :)
Okej... Nu är jag snäll då. Du måste till att börja med vara uppkopplad med ftp till ditt xbox, starta avalaunch eller xbmc, det fungerar bäst med dem. När du är uppkopplad, starta då qwix, välj create iso i marginalen till vänster, pricka i "ftp folder" och välj sedan mappen på xboxen där du har spelet, tryck create iso, låt den jobba färdigt sen har du iso-filen. Det är den du bränner sen, med förslagsvis dvd-decrypter...