Vet någon hur man ska göra för att de ska gå att spela DVD-RW skivor med ett spel på???
Printable View
Vet någon hur man ska göra för att de ska gå att spela DVD-RW skivor med ett spel på???
DVD-RW skivor är riktigt slöa på Xbox. Ska du spela spela så borde du ha DVD-R för bästa resultat :)
Det fungerar med dvd-rw, men efter att man har använt dem ett par ggr så fungerar de inte alls (iaf inte för mig). För att spela spel på dvd-rw så gör du exakt likadant som när du bränner dvd-r...
Jojo.. Jag vet att DVD-r är bästa resultat men undrade bara om nån vet just varför de inte går att spela DVD-RW i Boxen och om man kan göra nått åt de?
DVD:n i din Xbox kanske tar inte emot DVD-RW. Eftersom de finns olika i Xboxarna som Thompson eller Samsung (finns nån mer men kommer inte på vilken det är :S) :)
Finns Thomson, Philips, Samsung och Hitachi-LG... Samsung är klart bäst, Thomson tar inte så jättemånga olika skivor, philips är också ganska bra, och Hitachi-LG låter som fan när den jobbar...
Själv har jag kommit över en Samsung till min xbox, men philipsen som jag hade innan fungerade också med alla medier jag gav den. Men jag bytte ändå... :)
Har själv Samsung :) Den funkar skapligt så skit samma :D