-
nått bättre än xbmc???
har trötnat på xbmc som har sina bug till och från som man frå damp på så nu undrar jag om det finns nåt sätt att lägga in en ny eller om det nu finns nån annan som funkar bra och man slipper buggar är mäst les på det fula utsendet som xbmc har visst det finns nya xbmc skins men dem är lika ful så jag vill först ha ett bättre program än xbmc som funkar och sen är det ett plus i kanten om det är snyggare än xbmc :D
-
Jag tycker det låter som om du har en build från 2003 ungefär. Har du den senaste builden av xbmc? Enligt mig kan du inte få bättre än den så det är bara att gilla läget isåfall...
-
nej det har jag inte har inte hittat nån som funkar :(
-
Du får lättast tag på den senaste versionen via ftp. Ladda hem FlashFXP, installera och starta det. Tryck F4 och skriv in följande:
IP Adress: xbmp.uk.xbins.org
User Name: xbins
Password: homebrew
Sen gå in där och dra hem senaste versionen...
-
jag har redan laddat ner det versionen men den funkar fan inte blir sur :S
-
Har du gjort en total ny installation, dvs ta bort allt i xbmc mappen, för att sedan föra över alla filer från den senaste versionen till den? Har du även gått i orginal dashboard och tagit bort sparfilerna från xbmc (alternativt ta bort dem via ftp)?
-
Det han säger är att du bör radera /E/TDATA/0face008 och /E/UDATA/0face008 För har du uppgraderat från en äldre version så blir det knas ...
-
Måste inte bli knas du, brukar inte bli det för mig ;). Men har du packat upp filen du får då? Annars är den inte mycket att ha... :D
-
jag har gjort allt men vad hetter sparfilerna i dashborden då??
-
Du får gå in och ta bort dem via ftp...
-
/E/TDATA/0face008 och /E/UDATA/0face008 och vette faen varför han kallar dom sparfiler i dashboarden ...
-
Han trodde väl att han skulle ta bort dem via ms-dash, du vet som man gör om man har en ochippad xbox ;)
-
Fungerar lika bra att ta bort "xbox media center" gamesaven via ms dashboard som att rensa 0face008 mappen från e:\udata e:\tdata